fbpx
Učna pomoč Maribor

Učna pomoč Maribor

Ali ima vaš otrok težave pri učenju? Se težko zapomni učno snov? Valentin Rozman iz Maribora ponujam elitno pomoč pri učenju oziroma učne inštrukcije za kateri koli predmet osnovne šole. Učne težave so lahko posledica različnih razvojnih in okoljskih dejavnikov, ki pripeljejo tudi do naslednjih stanj:

ADD – Zmanjšana sposobnost sredotočanja
ADHD – Pomanjkanje osredotočenosti ter hiperaktivnost
Disgrafija – Težave pri pisanju
Diskalkulija – Težave pri računanju
Dispraksija – Težave pri motoričnih aktivnostih
Skotopični sindrom – Drugačnost vidnega zaznavanja

V ozadju marsikatere učne težave je lahko notranja energijska nestabilnost otroka. Pojavi se lahko zaradi podedovanih značilnosti, izjemno velik dejavnik pa je okolje, v katerem je odraščal otrok, zlasti v prvih treh letih po rojstvu. Čustveno stanje odraslih oseb, ki so se v tem obdobju pogovarjale z otrokom ali v bližini otroka, je pri tem ključen dejavnik. Kajti otrokovo telo je na čustvene energije v glasu ljudi iz okolice zelo občutljiv in se vtisnejo globoko v njegovo telo. Te energije dejansko poškodujejo tkivo otrokovega telesa in so lahko vzrok za razne učne in razvojne težave ter bolezni. Ta spoznanja so precej nova in se jih dobro ne poznajo niti specialni pedagogi, vzgojitelji predšolski otrok, učitelji razrednega pouka, še manj pa starši.

Odpravljanje učnih težav

Valentin imam v Mariboru lastno manjšo učilnico, v kateri izvajam pomoč otrokom z učnimi težavami. Vsakemu otroku, ki ga starši pripeljejo do mene, se skrbno posvetim in mu iskreno prisluhnem glede njegovih težav. Otroci zelo dobro zaznavajo resnični namen odraslih ter svojo sprejetost kot enakovrednih bitj. Včasih takšnega odnosa ne doživijo niti iz strani svojih staršev, še redkeje pa iz strani vzgojiteljev ter učiteljev. Za seboj imam več kot 20 let intenzivnega dela na sebi, kar mi omogoča pristeno empatično vživljenja v otroka in razumevanje njegovih stisk. Na ta način od otrok lažje izvem kaj je vzrok za njihove učne težave in jih posledično lahko odpravim. Ne glede na to, pri katerem predmetu ima otrok težave z učenjem, mu pomagam, da razvije samostojnost pri prepoznavanju ter premagovanju vzrokov za te težave. To lahko dosežem tako s pogovorom, kot tudi z uporabo nove učne tehnologije, ki ji zastopam.

Nova učna tehnologija

V veliki večini so učne težave posledica uporabe klasičnih metod učenja. Zaradi njih lahko otrok čuti psihični pritisk in noče ali ne zmore vsrkati tistega znanja ali tako hitro, kot to od njega pričakujejo starši in vzgojitelji. Kot rešitev se zadnjih nekaj desetletij razvija čisto nov način učenja oziroma učna tehnologije, ki odpravi ves umski napor, povezan z učenjem. Razvita je na osnovi razumevanja naravne učne sposobnostni človeškega telesa ter notranjih motečih dejavnikov, ki izhajajo iz uma. S to učno tehnologijo se otroci lahko učijo na izjemno preprost in lahkoten način in v svojem lastnem ritmu. Posledično razvijejo izjemno genialnost, dobro samopodobo in veselje do samostojnega učenja. Z redno uporabo te učne tehnologije otroci ohranijo visoko stopnjo naravne učne sposobnosti skozi celotno življenja, kar jim omogoča uspešno osvajanje najzahtevnejših znanj tudi na najvišjih stopnjah javnega ali samostojnega študija. Valentin Rozman sem v leti 2020 postal prvi pooblaščeni slovenski zastopnik za to učno tehnologijo in jo rade volje predstavim vsaki zainteresirani osebi.

Testiranje jezikovnih sposobnosti

Tako za otroke, stare vsaj 7 let, kot za odrasle, s posebno aplikacijo opravljam test bralnih sposobnosti, tako v slovenskem, kot v angleškem jeziku. Izmerimo hitrost branja, stopnjo razumevanja ter prepoznavanja besed. Tovrstno testiranje trenutno izvajam brezplačno, tako v svojih poslovnih prostorih, kot na domu družin z otroki. Testiranje priporočam zlasti za tistega starš, ki je najbolj odgovoren za vzgojo svojih otrok, da dobi povratno informacijo o svojih lastnih bralnih sposobnostih. Dokazano je namreč, da jezikovna sposobnost glavnega vzgojitelja možno vpliva na razvoj jezikovnih sposobnosti otroka. Ta prenos se najbolj intenzivno dogaja v prvih treh letih po rojstvu otroka. Zato uporabo nove učne tehnologije ne priporočamo le otrokom, temveč tudi staršem. Oziroma bo bilo idealno, da odrasli to učno tehnologijo sami uporabljajo za povečanje lastnih jezikovnih sposobnosti čim več let še preden se odločijo imeti otroke.

Učenje angleškega jezika

V prvih sedmih letih po rojstvu je naravna učna sposobnost otrok na vrhuncu in zato z lahkoto vpijejo katero koli znanje. Zato je koristno, da se v tem času poleg materinega jezika učijo tudi tujih jezikov. Poleg nemškega jezika zaradi bližine Avstrije ter potencialov dela s podjetji iz Nemčije, pa je še bolj pomemben angleški jezik. Angleščina je namreč jezik posla, denarja, prava ter informatike, zato postaja globalni jezik prihodnosti. V angleškem jeziku je na voljo največ uporabnega znanja, kdor dobro zna angleško, pa lahko posega po dobro plačanih delovnih mestih oziroma dosega visoke uspehe v podjetniških vodah. Nova učna tehnologija, ki jo zastopam, izjemno dobro podpira otroke in odrasle pri učenju angleščine. Z njo pomagam otrokom pri učenju osnovnošolske angleščine, idealno pa je, da jo uporabljajo družine kar doma, saj bodo s tem vsi člani družine izboljšali kakovost sporazumevanja, tako doma, kot na delovnem mestu.

Šolanje na domu

Zaradi vladnih ukrepov v letu 2020 osnovne šole vse bolj posegajo po šolanju na daljavo. Vse več staršev pa se tudi odloča za izobraževanje na domu. Nekateri svoje otroke izobražujejo na osnovi šolskega kurikuluma oziroma učnega načrta, nekateri pa po unschooling ter deschooling metodi. Za precej staršev in otrok je izobraževanje od doma ter šolanje od doma velik izziv. Kaj starši ne vedo pa je to, da med šolanjem na domu ni potrebno uporabljati enakih pristopov učenja, kot so jih doslej uporabljali v javnem šolskem sistemu. Tako, kot je to opisala psihologinja Marjana Škalič v svojih dveh knjigah: “Šola, kam greš?”, ima javni sistem izobraževanja precej škodljivih posledic za otroke. Zato staršem pripročam uporabo nove učne tehnologije ter z njo povezane sočutne metode vzgoje otrok, da se doseže tako visok učni uspeh, kot globoko zadovojstvo otrok.

Sočutno starševstvo

Za vse starše in bodoče starše, ne glede na to, ali se njihov otrok sooča z učnimi težavami ali ne, svetujem glede čim boljše vzgoje ter izobraževanja. Mnogo staršev pričakuje od vrtcev ter šol, da bodo prevzeli glavno vlogo pri izobraževanju njihovih otrok. Vendar pa se proces vzgoje začne že veliko prej in sicer najprej v družinskem krogu. Starši so torej tisti, od katerih otrok že v prvih treh letih prevzame njihove miselne ter vedenjske vzorce. V tem času otroci zgradijo temelje za celoten njihov izobraževalni proces. Zato odrasle tudi izobražujem glede tega, kako biti čim boljši starš oziroma primarni vzgojitelj ter izobraževalec. Poleg že omenjene nove učne tehnologije, jim lahko priporočim tudi vrhunske speltne težaje ter izobraževalna gradiva, da bodo njihovi otroci zrasli v čim bolj zdrave, zadovoljen in uspešne osebe.

Brezplačen uvodni pogovor

Torej, če ima vaš otrok učne težave, se sami soočate s težavami pri vzgoji ter izobraževanju svojega otroka, bi radi večji uspeh glede tega, ali pa se šele pripravljate na starševstvo, vas vabim, da me kontaktirate. Na osnovi uvodnega brezplačnega telefonskega pogovora vam bom predlagal nadaljne korake ter za vas pripravil najbolju ugodno ponudov. S skupnimi močmi bomo zagotovo dosegli izboljšanje vašega trenutnega stanja.

Kako stopiti v stik z mano?

Predlagam vam izpolnitev spodnjega obrazca. V primeru, da sem prost, vas bom kontakiral v nekaj minutah, če sem zaseden, pa v nekaj urah. Hkrati me lahko zaprosite tudi za Facebook ali LinkedIn prijateljstvo.